Lottónyertes

A 2008. 38. heti 6-os lottó jackpot nyertesének blogja.

Friss topikok

  • samot: Ugylàtom nincs mindenhol a villany felkapcsolva!:D (2015.01.29. 15:32) A folytatás...
  • samot: Tényleg azt hiszitek,hogy a lottonyertes leül a PC elé irogatni? Na nemààà... (2015.01.29. 15:24) Blikk bumm...
  • samot: Sziasztok Gratula a nyertesnek,de én most màs témàban vagyok itt.Keresek egy lottovariàciot 5-ös l... (2015.01.29. 09:44) 4 telitalálat a 6-os lottón
  • ANYA80: Én is szeretnék neked gratulálni,és szeretném a segítségedet kérni!Ha tényleg igazi nyertes vagy é... (2009.01.23. 12:39) Vasárnap volt...

Archívum

Utolsó kommentek

  • samot: Ugylàtom nincs mindenhol a villany felkapcsolva!:D (2015.01.29. 15:32) A folytatás...
  • samot: Tényleg azt hiszitek,hogy a lottonyertes leül a PC elé irogatni? Na nemààà... (2015.01.29. 15:24) Blikk bumm...
  • samot: Sziasztok Gratula a nyertesnek,de én most màs témàban vagyok itt.Keresek egy lottovariàciot 5-ös l... (2015.01.29. 09:44) 4 telitalálat a 6-os lottón
  • winner5: Én is gratulálok a szerencsédhez:)Meggyőződésem, hogy az igazat írtad le, nem is értem miért kétel... (2012.06.16. 21:46) A folytatás...
  • eRiKa: Szia. Gratulálok a szerencsédhez és a blogodhoz is. Remélem ügyesen kamatoztattad a pénzedet. Jó ... (2012.06.12. 15:49) A folytatás...
  • Utolsó 20

Feed és statisztika



eXTReMe Tracker

4 telitalálat a 6-os lottón

2008.09.29. 18:19 nyertes

Így nem volt 20 millió Ft sem a nyeremény! Én azért picit jobban jártam, de nem akarok ezzel vagánykodni. Csak azért említettem meg, hogy akár egyszerre 4 db telitalálat is lehet, és nem kell semmi összeesküvés elméleteket gyártani.

Nem fogom megmondani, hogy mikor voltam vagy mikor megyek a nyereményt "átvenni". Taktikai és technikai okok miatt.

Köszönöm szépen a sok kedves kommentet és tanácsot. Igyekszem belőlük okulni.

Az RTL-Klub is foglalkozott a témával: http://www.rtlhirek.hu/video/28451

Talán majd még jelentkezem.

12 komment

Címkék: rtl

A bejegyzés trackback címe:

https://lottonyertes.blog.hu/api/trackback/id/tr98687724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vtimi 2008.09.29. 19:17:28

Szia!

Szívből gratulálok a nyereményedhez. (Ha te nyerted, ha nem.) Nagyon jó ötletnek tartom ezt a blogot, és bárhogyan is alakul az életed ezt ne hagyd abba.
Végig olvastam az egész eddigi hozzászólásokat, és érdekesnek tartom az emberek reakcióit. HA tényleg Te nyertél, és mert miért ne nyerhetted volna Te, folytasd ezt a blogot tovább légyszíves. Az a része lesz főleg majd neked is érdekes, amikor felveszed a nyereményt. Szerintem onnantól lesz igazán izgalmas ez a történet.
HA jól és őszintén írsz minden érzésedről, akkor egy nagyon izgalmas könyv is születhet majd belőle.
Szerintem az, hogy mire költsed, arra itt feleslegesen kérdezel, mert igazán használható ötleteket talán egy hasonló nyertes tudna neked adni, aki már ezt átélte, vagy egy olyan gazdag ember, aki megjárta az élet minden lépcsőfokát.
Csak egy dolgot kívánok neked ez mellé a nyeremény mellé, hogy kifogyhatatlan egészséggel éld meg te is és családod is ezt az ajándékot, amit az élettől kaptál!
És még annyit kívánok neked, hogy nagyon sok egyszerű, szegény, rászoruló ember foglalhassa imába a neved!

( HA annak idején majd tényleg segíteni akarsz embereken, ez a fórum is segíthet! De tartsd nagyon nyitva a szemed, figyeld a médiát, ott is sok szerencsétlen ember, család, gyerek várja azt aki tud tenni valamit értük!)

További szép napot és minden jót kívánok!
Timi

KeriStar 2008.09.29. 20:45:11

Tisztelt nyertes!

Ha van önben, benned egy kis tartás, emberség, gerinc. És jó nagy adag hit, az embertársad iránt. És valóban te nyertél, akkor írj nekem. Mindenek előtt, és mindenki mögött szeretnék 1 mondatot tudatni veled. Nézd látom milyen IP címről írsz...:) hmm
Na mindeggy. Ha akarsz írsz, én megköszönném.
az email: helpmee@vipmail.hu
tisztelettel, a remény

Kenderice 2008.09.29. 21:07:56

Taktikai okokra botorság hivatkozni, hiszen ez miatt ezt a blogot se lett volna szabad elindítani. Az, hogy nem akarod elmondani, hogy mikor akarsz jelentkezni a nyereményért, csak felteszi az i-re a pontot nálam, miszerint neked annyi közöd sincs a múlt heti telitalálathoz, mint tyúkoknak a mélytengeri merüléshez.
Exhibicionista vagy, nem lottónyertes. Ez meg betegség. Menj el orvoshoz.

Arkana 2008.09.30. 11:26:20

Sziasztok!

Vtimi-től csak az tetszik igazán, amit a zárójelbe írt!
Ezt nem is kellett volna zárójelbe írni, mert szerintem ez a legfontosabb!
Vagyis ha én nyertem volna, én a jótékonykodásnak élnék, ennek szenteltem volna az életem, egy ekkora összegből jutna rá!
Mert örömöt szerezni másoknak, ennél nincs szebb dolog a világon!
Én még kutyamenhelyeket is támogattam volna egy ilyen összegből.
Ha Te vagy az igazi nagynyertes adsz belőle jótékony célra?
Még egyszer sem említetted ezeket a szavakat: Jótékonyság, adakozás, segíteni másokon, csak azt, hogy vajon milyen autót vegyél!
Ismered ezeknek a szavaknak a jelentését?
Most biztos úgy tűnök, mint valami vallásos egyén, pedig nem vagyok az!
Üdv.!

LOL :D 2008.09.30. 19:49:44

Kamu vagy öreg :D!

Ha te nyertél, és mint mondtad már fel is mondtál a munkahelyeden, akkor annyi időd van mint a tenger! Ehhez képest egyrészt kevés a bejegyzés! Másrészt pedig gyanús, hogy mindig csak este, munkaidő után írsz! (ez senki másnak nem furcsa?)

Azé' jár a respect! Hatalmas poén, amit nyomatsz!

paccsi

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.01. 13:49:04

Ezt most olvastam az indexen:

Hatalmas lottónyereménye feletti örömsikoltozása miatt harapott ülepen kutyája egy nyertest Nagy-Britanniában.

A 18 éves lány 7 millió fontot - 2,1 milliárd forintot - nyert a lottón.

„Amikor anyám felhívta telefonon a lottótársaságot és bebizonyosodott, hogy valóban telitalálatom van, annyira elkezdtünk sikoltozni örömünkben, hogy a kutyám nem tudta, mi baj van, és ijedtében a fenekembe harapott" - mondta a lány a BBC-nek.

A főnyeremény teljes összege amúgy 102 millió font - több mint 300 milliárd forint - volt, és mivel mások is "telitalálták" a számokat, bő tucatnyian osztoznak rajta. A többieket nem harapta meg kutyájuk.

:)))

napisten 2008.10.04. 12:28:13

Gratula a lottó nyertesnek!

Jó tanács költözz el az országból!

Van olyan tuti hely mint pl.

Ird be a Google Earth keresőbe!

-Maldives
-Monument Valley
-Galápagos

Ha szeretnél egy operatört elhivni magaddal a az Earth nevü bolygón aki megörökiti a kaladjaid irj bátran!

Ennyi pénzel tökéletesen meg lehet HD-ban örökiteni mindent!

Légy bátor és kreativ! Több kiváló film helyszine volt ez :

Pl. Vissza a jövöbe 3


www.panoramio.com/photo/202162

Izelitő:

www.panoramio.com/photos/original/5389640.jpg

abmilah 2008.10.10. 23:11:59

Hahóóóóóóóóóó Nyertes!!!!

Szeretnélek olvasni :)))Gyere és mesélj,hogy telnek napjaid!

Detti413 2008.10.14. 11:19:25

Szia! Én is csak azt tudom, mondani, hogy - akár te nyerted a lottónyereményt, akár nem - ne foglalkozz a szokásos magyar pesszimizmussal. A bejegyzéseid alapján egy teljesen normális ember vagy, aki két lábbal áll a földön, nem kell téged félteni. A negatív hozzászólások miatt ne hagyd abba az írást.

NEOX (törölt) 2008.10.27. 22:13:44

Hát ma kiderült, hogy kamu ez a blog. A híradóban közölték, hogy egy nagyobb társaság nyerte a nyereményt, és az olvasottak alapján - a sorok között olvasva - nem úgy tűnik, hogy te vagy az igazi lottónyertes... Nagyon sajnálom, hogy ilyen kamublogot indítottál, mert sok ember valóban kíváncsi lett volna, miként is alakul egy igazi lottónyertes élete.
Én már csak "babonából" se mernék ilyen dologról kamublogot írni, ezzel lehet, hogy egy életre eljátszanám a szerencsémet. Nem szép dolog más tollával ékeskedni!

Arkana 2008.10.27. 23:10:36

Nekem ez is furi!
Már nem először mondják azt egy nagy nyereménynél, hogy több tagú baráti társaság vitte el a nagy nyereményt! Lehet, hogy nem is nyerte meg senki!

samot 2015.01.29. 09:44:49

Sziasztok
Gratula a nyertesnek,de én most màs témàban vagyok itt.Keresek egy lottovariàciot 5-ös lottora 49szàmbol.Ha valakinek van valami infoja megköszönném.
süti beállítások módosítása