Lottónyertes

A 2008. 38. heti 6-os lottó jackpot nyertesének blogja.

Friss topikok

  • samot: Ugylàtom nincs mindenhol a villany felkapcsolva!:D (2015.01.29. 15:32) A folytatás...
  • samot: Tényleg azt hiszitek,hogy a lottonyertes leül a PC elé irogatni? Na nemààà... (2015.01.29. 15:24) Blikk bumm...
  • samot: Sziasztok Gratula a nyertesnek,de én most màs témàban vagyok itt.Keresek egy lottovariàciot 5-ös l... (2015.01.29. 09:44) 4 telitalálat a 6-os lottón
  • ANYA80: Én is szeretnék neked gratulálni,és szeretném a segítségedet kérni!Ha tényleg igazi nyertes vagy é... (2009.01.23. 12:39) Vasárnap volt...

Archívum

Utolsó kommentek

  • samot: Ugylàtom nincs mindenhol a villany felkapcsolva!:D (2015.01.29. 15:32) A folytatás...
  • samot: Tényleg azt hiszitek,hogy a lottonyertes leül a PC elé irogatni? Na nemààà... (2015.01.29. 15:24) Blikk bumm...
  • samot: Sziasztok Gratula a nyertesnek,de én most màs témàban vagyok itt.Keresek egy lottovariàciot 5-ös l... (2015.01.29. 09:44) 4 telitalálat a 6-os lottón
  • winner5: Én is gratulálok a szerencsédhez:)Meggyőződésem, hogy az igazat írtad le, nem is értem miért kétel... (2012.06.16. 21:46) A folytatás...
  • eRiKa: Szia. Gratulálok a szerencsédhez és a blogodhoz is. Remélem ügyesen kamatoztattad a pénzedet. Jó ... (2012.06.12. 15:49) A folytatás...
  • Utolsó 20

Feed és statisztika



eXTReMe Tracker

Vasárnap volt...

2008.09.22. 18:29 nyertes

Ahogy Máté Péter dalában. Csak ez egy picit más vasárnap volt ez nekem. Hirtelen milliárdos lettem. Még most sem fogtam fel, persze a pénzt is csak 2 hét múlva kapom meg, de akkor is. Pedig bizonyos értelemben fel voltam rá készülve, hiszen minden szelvényt úgy adok (adtam) fel, hogy ezzel akár nyerhetek is. Természetesen ennek ellenére meglepődtem, mikor megtudtam, hogy az egyik mezőben stimmelnek a számok.

Hogy miért írom ezt a blogot? Miről fog szólni?

Azért írom, mert most már nagyon úgy néz ki, hogy ráérek majd blogot írni. Eddig is nagyon szerettem volna, de se idő, se ihlet nem volt. Hát most már van. Leírom majd, hogy hogyan változott meg az életem, és hogy mik történnek velem, persze konkrét adatok nélkül, mert azért szeretnék inkognitóban maradni. Azért is írom egyes szám, első személyben. Csak én, név nélkül, bármilyen konkrétum nélkül. De szerintem azért így is szórakoztató lesz. Hamarosan folytatódik....

28 komment

Címkék: szerencse lottó nyeremény nyertes

A bejegyzés trackback címe:

https://lottonyertes.blog.hu/api/trackback/id/tr26676242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feheratyacska 2008.09.22. 19:39:07

Hali!
ha tényleg te nyerted a lottót, kíváncsian várom a blogodat! :D
fehératyácska

ildsisy 2008.09.23. 07:04:44

Gratula!
De, jó neked!:)

hitetlen 2008.09.23. 12:04:03

Ha én nyerném a lottóötöst(hatost), nem blog írásba kezdenék, hanem elhúznék családostul innen a picsába. Tedd Te is azt. Vagy csak egy nagy kamugép vagy?

nyertes 2008.09.23. 19:12:19

hitetlen! Hova menjek? Itt vagyok itthon, máshol sem fenékig tejfel az élet, persze nem zárom ki ennek a lehetőségét. Egyelőre nagyon sokat fogok utazni, szétnézek a világban. Voltam eddig is pár helyen, de az semmi ahhoz képest, amit most tervezek.

ildsisy 2008.09.24. 07:29:27

Igen, sokunknak hihetetlen, hogy a nyertes leül és blogot ír.De, most még ráérsz, mert csak később kapod meg a pénzt, azt sem mind...Érdekes lesz, majdnem biztos, hogy én is eleinte ezt csinálnám, de szerintem majd iritálni is fog sok olvasót, mivel ennyire rosszúl mennek Magyarországon a dolgok, és sajnos irigyek az emberek. Erre készülj fel, és ne vedd zokon majd a kemény kritikákat.Olvastam valahol, hogy aki óriási összeget nyer a lottón, még pszhiológust is ajánlanak neki, nem csak többféle Bankot, mert az ÖRÖMöt fel kell tudni dolgozni sok esetben.
Én 30 éve várok erre a pillanatra, és tudom, hogy nem viselne meg, még mielőtt megöregednék az adakozással együtt, utazás, családnak, mindent mindent megadnék!!!!Kihasználnék!
Sok sikert és tényleg legyetek BOLDOGOK!
:):):)

The_Evil 2008.09.24. 15:23:09

gratulálok, eredeti ötlet :)

ildsisy 2008.09.25. 07:29:11

Jó reggelt!
Majd írj ma is, mit csinálsz naponta? Az is érdekes, engem érdekel...
Elfelejtettem tegnap írni,hogy én sem "disszidálnék" külföldre, itt születtem, ez a hazám. De, ha pénz van még itthon is ellehet szépen élni, főleg ha valaki szereti is Magyarországot. De, utaznék a nagyvilágban az biztos!!!! :)
Szép napot! :)

Mr kamu 2008.09.26. 08:24:11

Valahogy nem jön át nekem a szövegből az az eufória, ami ennek a fantasztikus összegnek a birtoklásával együtt járna. Kicsit se gyanús.. á dehogy!
Mondhatod, hogy savanyú a szőlő, de szerintem itt is kilóg a lóláb.
Kicsit se gyanús, hogy Magyarországon a rendszerváltás óta nem mutatkoznak a nagy nyeremények tulajdonosai, és a nagy űrt igyekszik ez a kis blog arctalanul betölteni.
Akkor lenne hiteles az állami lottó, ha húzás előtt egy órával feltennék az összes megjátszott kombinációt sorszámmal együtt az internetre, így hitelesen visszakereshető lenne a nyertes szelvény. A hatalom azonban kapzsi és rettentően fél, hogy esetleg egy radikálisabb magyar zsebébe kerülne az összeg, ezért folytatják a "parasztvakítást".
Ez a legújabb trükk, arc nélkül, a világhálón.. Kábítják a magyart.
Sok sikert!

gábbor 2008.09.26. 09:09:03

Kamú az egész. :)

Szabady 2008.09.26. 09:11:52

Az Isten legyen veled!
:)

garage 2008.09.26. 11:07:52

az ötöst 90 nap után adják oda, legalább olvasd el a szabályzatot :)
volt pár éve a lottóötösnél is egy ilyen oldal, ott a csávó csajokat gyűjtött vitorlázáshoz :)

www.100fekvotamasz.hu · http://www.100fekvotamasz.hu 2008.09.26. 11:25:33

Ha igaz, ha nem, sokan fogják megnézni, mert kíváncsiak az emberek...

nellyy 2008.09.26. 11:25:33

ha te nyerted ,,,akkor józanul gondolkozó értelmes ember lehetsz .remélem jótékonyságra is gondolsz és segítesz néhány rászzoruló emberen.

Ogre43 · http://tonergyar.try.hu 2008.09.26. 12:26:46

Hát komám egy nagy kalappal. De egy dolgot ne feledj: Akik valóban nyertek egy ilyen összeget, azokat 95%-ban tönkretette.Azokat becsüld, akik eddig is melletted álltak. Üdv. O

zsina · http://zsina.blogter.hu 2008.09.26. 14:30:54

Csak vigyázz az IP címmel, jót akarva mondom.

hamil 2008.09.26. 15:21:41

Szia! Gratulálok! :) És csak ügyesen :) Remélem sok befektetési ötleted van, nagyon érdekes lenne ezt olvasni.

nyertes 2008.09.26. 16:35:37

garage! "a sorsolást követő 2. hét 2. munkanapján" fizetik ki a hatoslottó nagynyereményeit. 90 napig lehet beadni az igénylést! inkább te olvasgasd a szabályzatot, mondjuk téged ez úgyse érint! :D A többieknek meg majd a következő posztban reagálok!

Marcsi 2008.09.26. 18:39:59

Gratulálok! Hasznosítsd jól a nyereményed, ne hagy Magad kihasználni!Csak azokon segíts, akik tényleg megérdemlik!Nem mondom, hogy kezdj új életet, mert az lehetetlen, hiszen mindig vannak rosszakarók.Nem biztos, hogy segítene, ha elhagyod az országot!Itt is lehet jól és gondtalanul élni, ha a feltételek adottak. Én csak nagyon jó egészséget kívánok Neked és családodnak! Marcsi

Pöttye 2008.09.26. 19:19:32

Gratulálok... El sem tudom képzelni milyen érzés...

tibi 2008.09.26. 21:54:41

szia!
Gratulálok!
én már tudom milyen nagyszerű érzés nyerni én is nyertem már lottón 6 számjegyű összeget de azért az mégsem ennyi pénz, mégegyszer is gratula és szerintem csak azoknak adj, akik feltétlen megérdemlik.

Viktor777 2008.09.26. 23:12:38

Először is gratulálok,használd bőlcsen a pénzt és ne legyél a rabja ne félj!,hogy elfogy,és legyél áldás mások számára.Kérj bölcsességet Istentől,hogy mit kezdj vele.ÜDV!

özvegyasszony 2008.09.26. 23:33:46

Gratulálok a főnyereményhez és hoszzú egészséges
életet kivánok Neked és kedves családodnak, hogy
sokáig élvezhessétek a szerencse eredményét.

vitamia 2008.09.27. 15:25:22

Hali!
A helyedben nem blogolnék, mert bárki, aki kicsit is ért a számítógéphez, internethez, meg tud találni, tudod IP ilyenek. Én nagyon félnék, mert elég sok a rosszindulatú ember. Remélem okosabb vagy annál, mintsem a saját neted használd vagy netkávézóba menj:(
Üdv és jó utazgatást:)

vitamia 2008.09.28. 21:15:39

Kamu vagy, ma hallottam, h nem jelentkezett még senki a nyereményért. Béna.

akoska 2008.09.28. 21:27:31

én szívesen eldönteném,hogy kamu vagy,nem. Ha megkapod a pénzt és átutalsz egy piszkosul csúnya összeget mondjuk 7-8 számjegyből állót akkor tudom hogy te nyertél. amúgy grat.

hz63 2008.10.01. 19:19:57

????????????????????????????????????????????!

ANYA80 2009.01.23. 12:39:02

Én is szeretnék neked gratulálni,és szeretném a segítségedet kérni!Ha tényleg igazi nyertes vagy és jó a szíved is kérlek segíts,hogy végre saját otthonunk lehessen,én nem vágyom sokra,csak arra,hogy a gyerekeim vágyát valóra válthassam,hogy végre a saját otthonukban élhessenek!Hidd el megpróbáltam mindent,de átvertek így kénytelenek vagyunk "nyomorogni"egy lakásban a szüleimmel a testvéreimmel és az én családommal.Csupán 5 millióFt hiányzik a mi boldogságunkhoz,(annyiba kerül itt egy lakás)kérlek legalább annyit tegyél meg hogy válaszolsz majd nekem!
süti beállítások módosítása