Lottónyertes

A 2008. 38. heti 6-os lottó jackpot nyertesének blogja.

Friss topikok

  • samot: Ugylàtom nincs mindenhol a villany felkapcsolva!:D (2015.01.29. 15:32) A folytatás...
  • samot: Tényleg azt hiszitek,hogy a lottonyertes leül a PC elé irogatni? Na nemààà... (2015.01.29. 15:24) Blikk bumm...
  • samot: Sziasztok Gratula a nyertesnek,de én most màs témàban vagyok itt.Keresek egy lottovariàciot 5-ös l... (2015.01.29. 09:44) 4 telitalálat a 6-os lottón
  • ANYA80: Én is szeretnék neked gratulálni,és szeretném a segítségedet kérni!Ha tényleg igazi nyertes vagy é... (2009.01.23. 12:39) Vasárnap volt...

Archívum

Utolsó kommentek

  • samot: Ugylàtom nincs mindenhol a villany felkapcsolva!:D (2015.01.29. 15:32) A folytatás...
  • samot: Tényleg azt hiszitek,hogy a lottonyertes leül a PC elé irogatni? Na nemààà... (2015.01.29. 15:24) Blikk bumm...
  • samot: Sziasztok Gratula a nyertesnek,de én most màs témàban vagyok itt.Keresek egy lottovariàciot 5-ös l... (2015.01.29. 09:44) 4 telitalálat a 6-os lottón
  • winner5: Én is gratulálok a szerencsédhez:)Meggyőződésem, hogy az igazat írtad le, nem is értem miért kétel... (2012.06.16. 21:46) A folytatás...
  • eRiKa: Szia. Gratulálok a szerencsédhez és a blogodhoz is. Remélem ügyesen kamatoztattad a pénzedet. Jó ... (2012.06.12. 15:49) A folytatás...
  • Utolsó 20

Feed és statisztika



eXTReMe Tracker

Blikk bumm...

2008.09.26. 17:16 nyertes

Robbant. De remélem ennyiben is marad. Jobb lenne tényleg, ha titkos lenne a hely is, de ezt úgy kell elképzelni, hogy minden terminálnak van egy száma, ami rákerül a szelvényre is. A Szerencsejáték ZRT. pedig a nagynyertes (100.000 Ft feletti) szelvények számát közli. A lottózóban dolgozók pedig már biztos kívülről fújják a saját számukat. Tehát elég, ha pár embernek ott elmondják, az már nem titok. Sőt, ha sokan megnézik a saját gépszámukat és valaki megtalálja, akkor is kiderül, hogy hol lett megvásárolva a szelvény. Interneten kellett volna játszanom, akkor nem lenne ez a cécó. Most már mindegy. Legalább olvassák a blogot. De már bánom, hogy elkezdtem. Lehet hamarosan törlöm is az egészet, lehet fordítva sül el az egész. Jöttek azért pozitív visszajelzések, ami a blog céljával egyetértők véleményében nyilvánult meg. Mondjuk Pécel lehet, hogy egyébként is kiderült volna, hiszen ezzel kezdtem a posztot. Szerintem csak úgy lehetne megoldani, ha nem tennék nyilvánossá a nagynyertes szelvényeket.

Arról pedig nyilván nem fogok nyilatkozni, hogy péceli vagyok vagy sem. Tippelgessetek, ahogy eddig is.

A kommentezőknek köszönöm. "Ötletbörze nap" nem lesz, e-mail címemre várom az ötleteket. Aki nem meri e-mailben elküldeni, az magára vessen. Most mondhatnám, hogy aki mer, az nyer. Eufóriát nem tudom jól leírni, nem vagyok író. Hihetetlen ez az egész. Teljesen máshogy látom a világot vasárnap este óta.

Joebácsi hozzászólása tetszett a legjobban, bár valóban én vagyok a nyertes: "Ha nem Te vagy a nyertes: Nem lehetsz egy elveszett ember, talán minden adott, hogy a saját erődből gazdagodj meg." Legalább megnyugszom, hogy a nyeremény nélkül is lennék valaki.

Jelentkezem elvileg hamarosan, bár mondom, fenntartom a jogot a blog törléséhez. Ha meglesz a pénz, minden más lesz azért.

Autó? Melyik a legjobb autó szerintetek a világon? Nem a legdrágább, a legszebb, a leggyorsabb, a legbiztonságosabb, stb, hanem úgy összeségében, melyik a legtutibb? Persze úgyis több autót veszek! :P

39 komment

Címkék: média blikk autó lottó nyeremény pécel nyertes ötletbörze nagynyeremény

A bejegyzés trackback címe:

https://lottonyertes.blog.hu/api/trackback/id/tr90683323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2008.09.26. 19:21:44

Mi az e-mail címed?:)

zsoci 2008.09.26. 19:28:44

Ha én bármilyen autót vehetnék, akkor egy lexus-t mindenképpen vennék.

Hitetlen 2008.09.26. 19:34:45

én a MINI-t szeretem:) MINI4eva!

nyertes 2008.09.26. 19:36:56

Pöttye: a nyertes usernek kell üzenetet küldeni, és ott látszik a gmail-es e-mail címem! zsoci: a Lexusra én is gondoltam, hiszen azt mondják a japán autók a legjobbak, a legjobb japán meg vitathatatlanul a Lexus! Köszi a tippet azért!

Zsani 2008.09.26. 19:50:21

Szerintem kamu hogy te nyerted meg!

Szabady 2008.09.26. 20:24:41

Szia,

teljes szívemből drukkolok neked, hogy bölcsen tudj gazdálkodni ezzel a hatalmas ajándékkal és ne gondolj rá átokként, amikor az unokáidnak meséled az emlékeidet.
Erre a cikkre nemrég bukkantam rá:
www.deluxe.hu/cikk/20080922/mark_gardiner_lottonyertes_csalodott_barataiban/

Személy szerint nem szeretném, ha törölnéd a blogot, mert már rég óta gondolkodom azon, hogy miképpen változtatja meg egy ember életét, személyiségét egy olyan hatalmas esemény, amely az anyagi gondoktól való végleges megválást, és a végtelen lehetőségeket hozza magával. De megértem, ha a családod és a saját biztonságodat tartod szem előtt.

Üdvözöl,
Krisztián

E. 2008.09.26. 20:35:06

Szia!

Először is gratulálok! A blog is nagy ötlet. Úgy találtam ide, hogy olvastam egy cikket, amiben írnak a blogodról és arról, hogy annak a bizonyos lottózónak a vezetője azt mondta, "Ha valamelyik törzsvendég a jövőben elmarad, észre fogom venni". Tehát célszerű alibiből tovább lottóznod :) Autó... Én egy Rover 75-öt vennék. Hogy miért? Nem is tudom. Mert tetszik. Ahogy kutatok a gondolataim között ennek a hosszú, fárasztó napnak a végén, azon kaptam magam (és magam is roppantul furcsállom!), hogy egyáltalán nem irigyellek. Egy kicsit sem. Ez hogy lehet??? És nem azért, mert fenékig tejfel az életem, sőt. Arra azért kíváncsi lennék, hogy milyen érzés. Most kicsit mindenhatónak érzed magad? Ha Rovert veszel, elviszel vele egy körre? ;)

frecles 2008.09.26. 20:56:21

Helló!Elősször is gratulálok!Gondolom nagyszerü érzés lehet most!Jó gondolat a blog mert szeretnénk tudni további jó törtéteket!De azért jó lesz ha felkeresel egy profi pszichiátert!Ezért most ne sértödj meg mert ez igy van rendjén!Mert nagy változás lett az életedben.Üdv:Frecles

Viktor777 2008.09.27. 09:45:34

Ha egy oly autót szeretnél ami bír azokkal a tulajdonságokkal ami leírtál,és amit én is venni fogok egyszer majd,ha tehetősebb leszek:

MASERATI QUATTROPORTE EXECUTIVE GT

4.2oo Ferrari motor
400 Lóerő
és persze OLASZ
Használd egészséggel!

MoKeC 2008.09.27. 09:56:02

Hello! Ha te is nyerted meg és teljes titoktartásra vágysz akkor miért írsz blogot ? Ha te nyerted meg miért vered magad ilyen nagy dobra? Szerencséd volt.. sok ember örül ha megtudja venni azt a napi 1 kiló kenyeret, te meg itt vered a nyálad h megnyerted a lottót és hogy milyen új autót vegyél? Szerintem töröld a blogot és örülj a pénzednek! üdv

hamil 2008.09.27. 15:08:07

mokec! senki nem kényszerít arra, h olvasd.
ne fejezd be a blogírást, innen lesz majd érdekes :) a helyedben egy Lamorghini Gallardo-t vennék, bár azzal biztos nem maradnál inkognitoban :)

!!! 2008.09.27. 17:09:08

Kedves "Lottónyertes"!

Szerintem ha te nyerted meg, akkor a legjobban teszed, ha nem a sok ökör emberre hallgatsz és veszel minden marhaságot. Hanem elkezded fialtatni a pénzt és csak a kamatait éled fel.

A legrosszabb esetben is - adózás után - legalább 5-6%-kal számolhatsz, vagyis kb. évi 165.000.000FT-al.

Ha elkezdesz venni extra dolgokat, 10 évet nem adok a pénznek, sőt 5-öt sem.

Ha valóban te vagy a nyertes, remélem jó helyre került a pénz.

BÁR SZERINTEM EZ CSAK KAMU! Te is csak egy ötletgazda vagy, aki szereti hülyének nézni az embereket. Jót röhögni rajtuk.

annácska 2008.09.27. 19:07:09

Szia kedves Nyertes!

Én nagyon kíváncsi lennék arra, hogy családod (feleség+gyerek(ek)) van-e? persze, ha nagyon személyes kérdés és nem akarsz rá válaszolni megértem, de persze azért nagyon érdekel. Ha van, akkor ők hogyan reagáltak?
Én olvastam egy könyvet, amit az egyik magyar lottónyertes írt. Egy bizonyos István írta a címe: lottón nyertem, a kiadó az Athaneum 2000 Kft. Érdekes olvasmány volt és sztem a te blogod is az lesz/lehet, ha nem hagyod abba, mert ahogy Szabady írja, sokan kíváncsiak rá, hogy hogyan változik meg az ember élete.
A nyereményhez meg gratulálok!

szivar · http://szivar.freeblog.hu 2008.09.28. 01:19:36

Gratulálok. Ha rám hallgatsz, azt teszel ezzel a pár fityinggel, amit akarsz.

De most komolyan. A helyedben én befektetnék a közeljövőre tekintettel mindenféle ingatlanba - olyanba, amit nem lehet ellopni. Ház és egyéb épület kizárva, mert azt el lehet, mint egypár példa mutatja. Meg élvezném a lehetőségeket - amíg még van értelme a pénznek. A kételkedés jogát viszont fenntartom a nyereménnyel és személyeddel való összefüggéssel kapcsolatban. :)

Kocsi? Lightning.

Fris 2008.09.28. 13:09:20

Én péceli vagyok, de nem tudom ki lehetsz.Pletykás kis hely ez, de azért annyira mégsem:) Irigyellek, de örülök is nagyon, hogy valakinek teljesülnek az álmai:) Remélem ügyesen tudod majd kezelni a helyzeted, és folytatod a blogod, mert ha igen, én biztosan olvasni fogom!

gizmo2008 2008.09.28. 15:02:10

Kedves lottónyertes, gratulálok a nyereményedhez.A blog nagyon jó ötlet volt.Szerintem sok embert érdekel,hogy hogy fog alakulni ezek után az életed.Én is szívesen olvasnám a folytatást.Egyébként meg nem szeretnék a helyedben lenni,nem tudom de én nem nagyon tudnám ép ésszel feldolgozni ezt az egészet.Ha ügyesen tudod forgatni ezt a pénzt akkor még az ükunokáid is jó gazdagok lesznek.Ehhez sok sikert kívánok:)Autó: nekem volvo-m van szerintem ez a legjobb és legbiztonságosabb, főleg ha van családod

Gabber_ 2008.09.28. 17:39:01

a legjobb autó?

Alfa Romeo 159 3.2 Q4

autóbuzeráns vagyok, de ha nem hiszel nekem, feltétlenül próbálj ki egy ilyet:)

hiddel nem fogsz csalódni!!!

Zsani 2008.09.28. 18:50:31

Mondtam hogy kamu hogy te nyertél mert ki az a hulye aki kikiabálná inkább titokba tartaná! Szoval kamuzol!!!!!!!!!!

Francois Pignon 2008.09.28. 19:04:05

Lottómilliárdost mi késztet arra, hogy telepakolja Google-hirdetésekkel a blogját?

kis-kex 2008.09.28. 19:07:22

Autó? 2db. Egy Honda 7köznapokra, és egy ilyen béna Veyron a 7végére... www.vicky.in/straightfrmtheheart/wp-content/uploads/2007/03/veyron.jpg

k 2008.09.28. 19:20:10

Francois Pignon, szo szerint ezt akartam irni :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.28. 19:21:00

Ha tényleg te nyertél, akkor gratulálok a szerencsédhez, jó látni, hogy tudsz mit kezdeni a pénzzel, legalábbis ha jól olvastam, akkor több helyre akarod befektetni. Tény, hogy elverni az egészet nincs értelme, meg sima bankbetétnek sem lenne. Én is már sokat gondolkodtam azon, hogy ha ekkora összeget birtokolnék, mit kezdenék vele.

Ha autót akarsz venni, akkor nem jól állsz hozzá, nincs olyan autó, ami úgy általában a legjobb. A kérdés, hogy neked mire kell(enek) autó(k). Ha nekem azt mondanák, hogy kapok egy autót, kérhetek bármit, de el nem adhatom, azt kell használnom, akkor Aston Martin DBS. :)

Azért Francois Pignon megjegyzése érdekes, bennem is kétségeket ébreszt, kíváncsi lennék, mivel magyarázod a google hirdetés szükségességét. :)

Valaki 2008.09.28. 21:54:42

Ha tényleg Te vagy a valódi nyertes, akkor mire vársz még? Miért nem jelentkezel? Ha én nyertem volna, már másnap, hétfőn felhívtam volna azt a telefonszámot!
Üdv.!

Valaki 2008.09.28. 22:15:28

Még valami!
Ha tényleg Te nyerted, bizonyítsd be nekünk!
Írd le itt előre, hogy mikor fogsz jelentkezni az SzRT-nél, és ha majd a híradásokból halljuk, hogy jelentkezett a nyertes, akkor elhiszem, hogy Te vagy!

Gabber_ 2008.09.28. 22:36:14

röhely komolyan.
miért kéne bebizonyítania?
szerintem szarik rá az ilyen jellegű hozzászólásokra...

egyébként ez jellemző.

nem érdemes SEMMILYEN témában semmilyen topicot nyitni mert azonnal jönnek a fikázók, a hitetlenkedők, a köcsögölök... és még sorolhatnám.

minek írtok ide komolyan?

Steve 2008.09.28. 23:18:44

Személyesen ismerek néhány milliárdost. Igaz nem lottón nyerték a vagyonukat. Valamennyiükről csak jót tudok mondani, soha nem éreztetik azt, hogy "meg tudnának enni késsel-villával".

Ha valóban te nyerted meg a milliárdokat keress egy megbízható befektető céget ott kösd le a pénz nagyobb részét. Jobb a pénzügyeket szakértőkre bízni. A kamatai vagy a várható hozam úgyis magasabb lesz, mint amennyit valaha is álmodtál fizetésnek.

Egyébként, ha én nyerném meg valószínűleg felkarolnék néhány tehetséges magyar feltalálót is.

Ha meg nem te nyerted meg, akkor is jó ötlet a blog írás. Mindenki szeretné, ha az itt leírtakat visszaolvashatná valamelyik kereskedelmi tévé hiradójában :-)

Valaki 2008.09.28. 23:22:32

Gabber!

Szerintem jogomban áll hitetlenkedni, mert szerintem egy ügyes újságíró kíváncsi a reakciókra, és nem ő az igazi nagynyertes!

Tomasha 2008.09.28. 23:36:44

én remélem hogy igazat mondasz és te nyertél.. akkor elhiszem azt, hogy én is nyerhetek..
sok sikert!
csak ügyesen.

aftermoon 2008.09.29. 09:12:55

Kedves nyertes!Én sem gondolom,hogy Te igazi vagy,de ha mégis akkor tuti,hogy nő vagy mert ha egy férfi nyerne a lottón tuti,hogy nem kéne gondolkodnia,hogy milyen autót vegyen.Ebből gondolom,hogy egyedülálló is vagy és ezért kérsz idegenektől tanácsot.Egyébként mindegy milyet veszel,ha tönkremegy lökd bele a Dunába és vegyél másikat.Én a helyedben (ha itthon maradnék)a pénzből politikusokat vennék.Pár darab nagyobbat(először pirosat,majd 2 év múlva narancssárgát ők megmondanák mibe fektessem a lóvét.)Aztán vennék 10-15 db.kicsit,hogy eltűnjenek az akadályok előlem.

tomfree 2008.09.29. 11:22:11

Semmiképpen ne vegyél nagy autót, az nagyon hivalkodó lenne, gondolj bele, hogy egyik héten suzukival jársz, következő hónapban meg lamborghinivel. Ne változtass az életeden feltűnően, próbálj meg ne költekezni, a helyedben el is költöznék máshová, ahol nem ismernek.
Gratula!!

hz63 2008.09.29. 12:50:16

Üdv! Gratulálok,ha te nyertél! én ha nyertem volna a barátaimmal,megbeszéltűk akkor az újság cimlapjára tetettem volna magam!A PÉNZÉRT PEDIG EGY FAHORDÓ TEHERAÚTOVAL MENTÜNK VOLNA.De,mivel nem nyertem így nem leszek a címlapon és a teherautót sem kell elinditanom.Hogy,milyen autót vegyél? ÉN KAMIONT VENNÉK MERT EZ A LEGBIZTONSÁGOSABB!ÜDV

napisten 2008.10.04. 12:57:34

Nagyon jó kocsit akarsz?

Ime a megalkuvást nem ismerő emberek autója:

Utcára csakis a Duramax 6600 fedőnevű 6,6 literes, 300 lóerős, 704 Nm-es, átdolgozott aggregátot kérhetjük, ami kedvezőbb fogyasztást, jobb gyorsulást és környezetkímélőbb működést ígér a katonai járművekre éhes vásárlóközönségnek. Brutális nyomatéka és nehézgépiparból átvett, ötfokozatú Allison automatikus váltója révén 13,5 másodperc alatt gyorsul százra, s akár 8 tonnát is képes elhúzni. Futóművét öt centiméterrel megemelték, féktárcsái közel negyven milliméterrel nagyobbak a korábbi verzióban használtaknál, üzemanyagtartálya pedig immáron 234 literes, ami 910 km megtételét teszi lehetővé.


Mi ez?

nézd meg:
www.carwallpapers.hu/kep.cfm?id=21581&tipus=1600


bátran ajánlom a HUMMER-t ha tökös csávó vagy :) :)

hanter 2010.05.23. 12:17:41

@nyertes:

Szóval letetted a hentesbárdot, Haver.
Vegyél is magadnak egy jó verdát, elég volt a robogókból, ha nem tévedek...

A többit pedig sz@rd le.

Üdv. Hanter.

100703nyertes 2010.07.05. 12:40:41

szerintetek ilyen egyszerű,én csak egyszerűen azt mondtam mindenkinek,hogy már megint nem én nyertem aztán majd megvárom az sms-t a mobilra kedd 1000 körül és ennyi.

3MRD meg az apró és nem változott semmi. 1000 ért tankoltam és 2000 et hagytam ott a tescoban enni kék utalvánnyal 20 cmre mellettem olvassa a kiskegywedet abarátnőm és nem is sejti hogy milliárdos vagyok.

Uriel-B 2010.07.05. 15:34:38

@100703nyertes:
:) tetszik ez a válasz... Sokat gondolkodtam, hogy lehet ezt símán átvinni, és kb így, hogy még az asszony sem tudja meg... Aztán fellendül az üzlet, és mindenki boldog, hogy több a pénz, ez a szomszédoknak is hihető.
És ennyi pénz elköltése nem könnyű, persze elbaxni azt lehet. Ami furcsa, hogy mindenki csak a nagy nyereményekre koncentrál. Én halál boldog lennék, ha vissza tudnám fizetni a 6 milliós lakáshitelem vagy a 4 milliós autóhitelem, és esetleg anyámnak vehetnék egy klímát a lakásba, hogy a hátralébő 4-12 hónapját hűvösben tölthesse, ha már betegség jutott neki. Aztán ha még maradna, vennék egy motorcsónakot, amire évek óta vágyom, vagy egy vitorlást a balcsira, és hajókáznék a barátnőmmel hétvégente, vagy netán horvátországnál messzebb is elmerészkednék...Ez is elég, hogy az ember jobb kedvű legyen, sőt még ennyi se kell.
Ha meg jótékonykodni támadna kedvem, a szerencsejáték zrt-t kérném meg, hogy utaljon kisebb-nagyobb összegeket az általam megnevezett számlákra, így nem látná senki, hogy tőlem jött a pénz... Részemről mindenkinek gratulálok, aki nyert, én másokkal ellentétben sem nem irígylem, sem nem kételkedek abban, nyertes e itt valaki vagy sem...

slöj 2010.07.07. 12:47:25

Gratulálok kedves milliárdos! Jó egészséget kívánok neked és a családodnak, és élvezd az életet. :-) Tudom, hogy milyen érzés lehet gazdagnak lenni. Én csak álmomban tapasztaltam (sajnos) ezt az érzést. Felhőtlenül szabadnak éreztem magam. Utálok emberektől függeni, és azt, hogy megmondják mit csináljak. Rengeteg összetűzésem van ez miatt az életben. Elolvastam az összes hozzászólást, és nem lepődtem meg rajtuk. Többségben vannak a rosszindulatú, irigy emberek. A kuncsorgókról már nem is beszélek. Engem egy dolog érdekelne: Hogy tudatosan vonzottad-e be a nyereményt vagy csak úgy jött? Hittél-e benne, hogy nyerni fogsz? Előre is köszönöm a válaszodat. :-)

1nyertes 2010.08.22. 15:04:02

Teljes mértékben egyetértek slöj-el! Sokkal fontosabb az, hogy miként nyerted meg a lottó főnyereményt, mint az, hogy mire költöd. Mindenkinek van valamilyen elképzelése, hogy mi mindenre költené a nyereményét, és erre rengeteg cikket és utalást találhatunk a neten... de, hogy mit tett azért, hogy megnyerje - azon túl, hogy vett egy szelvényt - sokkal érdekesebb téma lenne! A story nem a nyertes szelvény kitöltésénél kezdődik! Igen, mennyire voltál tudatos, mennyire vártad el, hittél-e benne, stb.
Még egy kérdés: hová tűntél? Nem látok visszajelzéseket a kommentekre... vagy tán a Bahamákon sínylődsz? :-)

samot 2015.01.29. 15:24:40

Tényleg azt hiszitek,hogy a lottonyertes leül a PC elé irogatni?
Na nemààà...
süti beállítások módosítása