Lottónyertes

A 2008. 38. heti 6-os lottó jackpot nyertesének blogja.

Friss topikok

  • samot: Ugylàtom nincs mindenhol a villany felkapcsolva!:D (2015.01.29. 15:32) A folytatás...
  • samot: Tényleg azt hiszitek,hogy a lottonyertes leül a PC elé irogatni? Na nemààà... (2015.01.29. 15:24) Blikk bumm...
  • samot: Sziasztok Gratula a nyertesnek,de én most màs témàban vagyok itt.Keresek egy lottovariàciot 5-ös l... (2015.01.29. 09:44) 4 telitalálat a 6-os lottón
  • ANYA80: Én is szeretnék neked gratulálni,és szeretném a segítségedet kérni!Ha tényleg igazi nyertes vagy é... (2009.01.23. 12:39) Vasárnap volt...

Archívum

Utolsó kommentek

  • samot: Ugylàtom nincs mindenhol a villany felkapcsolva!:D (2015.01.29. 15:32) A folytatás...
  • samot: Tényleg azt hiszitek,hogy a lottonyertes leül a PC elé irogatni? Na nemààà... (2015.01.29. 15:24) Blikk bumm...
  • samot: Sziasztok Gratula a nyertesnek,de én most màs témàban vagyok itt.Keresek egy lottovariàciot 5-ös l... (2015.01.29. 09:44) 4 telitalálat a 6-os lottón
  • winner5: Én is gratulálok a szerencsédhez:)Meggyőződésem, hogy az igazat írtad le, nem is értem miért kétel... (2012.06.16. 21:46) A folytatás...
  • eRiKa: Szia. Gratulálok a szerencsédhez és a blogodhoz is. Remélem ügyesen kamatoztattad a pénzedet. Jó ... (2012.06.12. 15:49) A folytatás...
  • Utolsó 20

Feed és statisztika



eXTReMe Tracker

A folytatás...

2008.09.23. 19:08 nyertes

Ahogy ígértem, folytatom. Még a "megtudás" pillanatáról annyit, lehet már 80 évesen nem éltem volna túl, de nem lehet ezt tudni. Azt tanácsolom mindenkinek, amikor lottózik és nézi az eredményt, azért mindig úgy készüljön, hogy bármi lehet. Többnyire persze a bukta, de picit szerintem fel kell készülni a nyerésre is. Akkor nem lesz baj. Lehetőség szerint annyira kezeljük az ellenőrzést is diszkréten, amennyire a nyereményt is kezelnénk. Tehát csak azok legyenek körülöttünk, akiknek elmondanánk. Sokszor látom (láttam), hogy simán odaadják a lottózóban a szelvényeket leellenőrizni, hogy nyert-e. Addig nincs is ezzel baj, amíg nem nyerünk vagy csak igazán picit. Ezért ezt a lehetőséget nem tanácsolom senkinek, én se tettem sose. A SZRT nagynyertes számát kell ilyenkor hívni, higgadtan.

Visszatérve a lényegre, most már azért kezdek lenyugodni. Vasárnap este nem túl sokat aludtam, de már rendeződnek a dolgok. Már azon agyalok, hova, mennyit fektessek. Az alapterv régóta megvan, jó pár éve játszom, kb. mindig elosztottam a pénzt fejben, mindig aktualizáltam, de ez azért nagyon sok pénz. Kb. max. 500 millióig volt meg a teljes elosztás. Mondjuk nagyobb bajom sose legyen. Valahogy majd megoldom. A lényeg, hogy ne kapkodjam el, pár napig elfér a sima folyószámlákon is, fontos még, hogy csak 100%-ig megbízható helyen legyen, mindenféle értelemben, fél % kamaton nem múlik semmi.

Az egyik kommentező, hitetlen szerint el kellene hagynom az országot, ő is ezt tenné. Hova menjek? Finnországba, oda írassam be a gyerekeimet iskolába, ahol lövöldöznek? Nem szabad ám azt hinni, hogy máshol fenékig tejfel az élet. Ez a magyarok legnagyobb baja, örökké csak sajnáltatják magukat, azt hiszik nekik a legrosszabb, stb. Persze nem zárom ki, hogy egyszer máshol telepszem le, de először szétnézek a világban. Sokat fogok utazni, ez biztos, és azért már nézem a bécsi lakásokat.

Hirtelen nem jut eszembe más, a munkahelyemen már felmondtam, most éppen az autókat nézegetem. Persze még a pénz is csak 2 hét múlva lesz meg, de addigra elő akarok "készíteni" mindent! Hamarosan újra jelentkezem.

22 komment

Címkék: külföld finnország lottó befektetés munkahely nyertes lövöldözés kivándorlás

A bejegyzés trackback címe:

https://lottonyertes.blog.hu/api/trackback/id/tr30678020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fred 2008.09.25. 19:43:22

Szeva!

Hát gratula! Nem tudom kamu-e ez az egész, de ez a blog nagy ötlet volt! Akár igaz, akár nem :D
Kíváncsi vagyok hogy a kereskedelmi TV-k mikor repülnek rá erre a dologra.
Ja, én a helyedben használnák valami "IP elrejtő" cuccot, vagy anonym proxy-t mert biza az IP címed az nyilvános...

asd 2008.09.26. 06:50:45

És akkor mivan ha látszik az IP címe? Aki megnyeri a lottót az már nem élhet nyugodtan? Ez vicc. Gratula - bevallom kicsit irigy vagyok, hogy nem én nyertem de ez van - remélem a szerencse nekem kedvez most szombaton az ötöslottó húzásánál.

tt 2008.09.26. 09:24:16

Barátom, kötve hiszem, hogy Te nyertél, de a blog jó ötlet, max. (hipotetikusan) eljátszol a nyertes gondolataival.

ebi 2008.09.26. 10:20:34

Effektíve hetente játszom el a lottónyerés gondolatával....mindhiába sajna. Ha tényleg te nyerted gratula és írj még sokat! Ha elhiszem hogy Te nyerted nem dobsz meg 20 misivel véletlen adósságom rendezni? :-) Köszi szépen :-)

Vida Ági · http://www.gazdagmami.hu/ 2008.09.26. 11:01:47

Gratulálok! Olvastam a lottónyerteses könyvet anno, az is nagyon érdekes volt. El tudom képzelni, hogy tényleg nyertél és jó ötletnek tartom a blogot.

Rari 2008.09.26. 11:04:55

Üdv:)
Ha tényleg te nyerted meg,grat hozzá:)Mindannyiunkban megfordult már,hogy mire költené,ha megnyerné a lottót.Aztán marad az életen át tartó próbálkozás,és a remény:P Ha jó helyre ment,akkor még nagyobb szerencse.Senkitől nem sajnálom,aki tesz is érte vmit.Annak esetében pedig,aki így jut hozzá,csak belül reménykedek,hogy jó kezekben lesz.A jövő úgyis hozza a dolgokat. Csak egyet ne felejts el soha: Tudd ki vagy,honnan jöttél,és hová szeretnél tartani...! Bármit hozzon is a pénz magával,egyszer sem szabad elfelejteni,honnan jöttél.:)
Sok sikert ennek a blognak! És neked is!

macskatv · http://www.macska.tv 2008.09.26. 11:24:50

Szia!

Gratulálok a nyereményhez, remélem, szeretnél üzleti angyal lenni, és segíteni az induló kisvállalkozásoknak - persze profitért cserébe!!!
szerintem jó móka lenne, tartanál egy "nyílt napot" ahol elő lehetne adni az épkézláb ötleteket aztán döntenél hogy mibe fektetnél bele - 1-2 milliót.
:-)
Üdv
Viki

www.100fekvotamasz.hu · http://www.100fekvotamasz.hu 2008.09.26. 11:28:55

Csatlakozok Vikihez. Nem tartasz egy ötletbörze napot? :)

Joebácsi · http://writer.uw.hu 2008.09.26. 12:19:15

Feltételezve, hogy Te vagy a nyertes:
Nem az a legnagyobb nyertes, aki nagy vagyonnal bír, hanem az, aki egy szerető feleséggel (vagy többel:) ) és gyerekekkel. Persze aki megnyerte a főnyereményt, az ezentúl mindent meg is tud majd adni szeretteinek. Inkább nekik adj, mint a hirtelen előkerülő barátoknak, befektetéseket ajánló cégeknek! A bankokkal vigyázz, ha nem a megfelelő helyre teszed be, már le is nyúlták.
Ha nem Te vagy a nyertes:
Nem lehetsz egy elveszett ember, talán minden adott, hogy a saját erődből gazdagodj meg.

mimozka 2008.09.26. 14:43:28

A blogírás lenne az utolsó ami eszembe jutna ebben a helyzetben:)

„most már azért kezdek lenyugodni”

Nekem valamiért nem is jött át az eufória. Most akkor tényleg igaz, hogy a pénz nem boldogít?:)

Heni 2008.09.26. 16:56:07

Elvileg én is ott lakom, ahol te. Én kozmetikusnak tanulok, és jól jönne egy ultrahangos gép. Ha te nyerted, örülnék ha támogatnál, mert én egyáltalán nem tudom megvenni (egyenlőre)......

kolo 2008.09.27. 20:05:15

Asszem joebácsi fogalmazta meg jól...
ha nem te nyerted meg benned van a lehetőség....

Hendrich Zoltán 2008.09.28. 21:06:44

Szia Gratulálok a nyereményedhez én is hetente próbálkozom bár én a kicsivel is beérném nem okoz akkora problémát nekem a szép családi életünkhöz 2 millió is elég lenne. /kösziszépen/ Jó egészséget kívánok neked.

VargaZoltán 2008.09.28. 23:20:54

Haló kérem!

11773449-60777768 idevárom az adományokat. :)

peterb 2008.09.29. 20:23:10

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Gratulálok a nyereményéhez!
Kérem szánjon meg 5millió forinttal, mellyel meg lenne a lakáshitelhez szükséges önrészem.
Jó egészséget és hosszú életet kívánok.

Név: B.P.
Számlaszám: 11773535-04249812

DEGEC 2008.10.02. 21:11:13

ezt a sok csoro parasztot....mán dik...

vazze ha én nyertem volna se adnék látatlanba valakinek a neten....honnan tuggyam hogy nem milliomos minimálbéres vállalkozó vagy..???
..amugy meg ha nem irod oda a teljes neved nem tudja utani a pézt, mert meg kell adni kevés a monogram..bár szerintem a 117733 a lakossági otp a 117731 meg a vállalkozói..


amugy kurvajó a blog...legalábbis izgi....

én nekem ilyen sokra nem lenne szükségem, és nem szeretnék bajt..magamnak, nyilván valamennyit megtartanék, de elindulnék az országban és mátyáskirálykodnék...

amúgy könnyű leírni hogy hova menjek finnországba?
ha nyertem volna egy valag pénzt én is maradnék M.o in...de amig nem nyerek nekem nem pálya...

a google hirdetés engem is kivámcsivá tesz...

Sesquatch 2011.09.23. 18:13:37

ha én nyernék, akkor először is 5-6 bankba (külföldibe is) szétosztanám a pénzt, betétbe tenném 1-3 hónapra, hagynék magamnak 10%-ot folyószámlán kicsit mulatni.

aztán 1-3 hónap alatt szépen átgondolnám, hogy kinek mennyit adjak és hova fektessek be úgy, hogy hosszútávon is megéljek belőle. Asszem a nagy részét befektetném úgy hogy csak a reálkamatokból éljek.

Neked sok sikert, javaslom, hogy te is több bankban szórd szét (több devizában, főleg most) a pénzt és vegyél ki egy jó hosszú szabadságot, menj el 1-2 hónapra utazni, hogy lenyugodjál és legyen időd átgondolni merre tovább :)

finto 2011.12.01. 01:48:37

Gratulálok, a bloghoz, és tiszta szívemböl remélem, hogy Te nyerted meg. Én is nagyon várom hogy egyszer legalább nyerhessek, és a mindennapi problémáim megoldodnának. Ha esetleg szánsz egy kisebb összeget adományra, légyszives irj nekem is. Elöre is köszönöm. Üdv finto

eRiKa 2012.06.12. 15:49:40

Szia. Gratulálok a szerencsédhez és a blogodhoz is.
Remélem ügyesen kamatoztattad a pénzedet.
Jó lenne ha folytatnád mi történt veled.

winner5 2012.06.16. 21:46:14

Én is gratulálok a szerencsédhez:)Meggyőződésem, hogy az igazat írtad le, nem is értem miért kételkednek ebben egyesek. Azon csodálkoztam a legjobban,- számomra elég hihetetlen - , hogy az ilyen nagy nyereményeket 1-2 év alatt felélik, eltapsolják. DÖBBENETES!Persze ilyen esetekben is sokat számít ki honnan jött. Minket a szüleink beosztásra tanítottak. Nem az egyszer hopp máskor kopp alapján éltünk. A gyermekeinket is így neveltük és büszke vagyok rájuk, nem volt hiába. Szóval ezért döbbentem le alaposan ezen a magas %-on.Mert már 100 milliót is be lehet úgy osztani, hogy soha többet ne legyen anyagi problémája az illetőnek, élete végéig! Pláne milliárdos nyereménynél!Én természetesen a családtagokon kívül a gyermek alapítványoknak is segítenék.
Tudom a pénznek mindig ezer helye van, rangsorolnék és segítenék ahol a legégetőbb a helyzet.
Szívesen olvasnám a blog folytatását, ahogy sokan mások. :) Remélem Te jól gazdálkodsz és jó befektetői tanácsokat kaptál. Jó egészséget kívánok!

samot 2015.01.29. 15:32:09

Ugylàtom nincs mindenhol a villany felkapcsolva!:D
süti beállítások módosítása